fredag 1 mars 2013

Vad skönt det känns när...

...allt är färdigstädat och man äntligen kan slappna av och njuta av fredag! Synd att det bara dröjer nån timme innan dammråttorna börjar smyga fram igen;) Fast jag vet ju att det är gjort i alla fall!
Så dagen har gått i städningens tecken inför helgens kalajs! Nu snart ska jag iväg till gymmet och testa på Shh´bam eller hur det nu stavas. Ska bli spännande! 

Måste slänga in en bild på mina fina hortensior jag köpte igår på väg hem från skolan. Aldrig sett sån färg förut, och för ynka 29 kr styck tycker jag att det var ett klipp!:)

Riktiga polkagrisar!
 
 Idag har min lilla kissemaja varit ute alldeles själv i TRE timmar!:) Hon har spanat in lagårn och garaget och sprungit ca 43 varv runt huset. Jag tror hon har haft en skojig dag;) Men till slut ville jag allt ha in henne igen så jag fick gå ut och HÄMTA henne...men ett bra tecken är att hon kom fram till mig och ville bli buren. Det händer ju liksom inte. Och vad hon skulle gosa när vi kommit in. strök och knöka och höll på. Skulle inte förvåna mig om hon har fått lopper eller nåt;)


Trött liten tisse:)




Nä nu får jag nog åka iväg! 

Ha en underbar fredag, och skriv gärna något när du är inne och tittar. Då blir jag glad!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar