fredag 8 mars 2013

Thank god it´s friday!

Den här veckan har verkligen sprungit förbi! Har haft massa att göra så kan ju kanske bero på det. I början av veckan fick jag nytt jobb, wihoooo!!:D Och jag trivdes från första stund. Precis så som jag vill ha det på min arbetsplats. Alla var jättetrevliga och det var så go stämning, alla var så avslappnade och allt bara flöt på:) Underbart!

Förra söndan blev jag ju gammel också, 25! Herregud, en fjärdedel av livet förbi;) Men det var en rolig helg, först party på lördan och sen kalas för familjen på söndagen. Massa fina presenter fick jag också:) 

Mina fina presenter:)

Idag när det är så fint väder skulle jag ju helst vilja spendera dagen ute men måste sitta inne med en skittrökig examinationsuppgift:/ Men ikväll blir det mys för hela slanten! Har laddat upp med godis och dricka och två nya filmer! Jag och kissen ska vara själva hemma då mannen i huset ska åka iväg och leka med sina kompisar;) Längtar lite änna;) Har en hals som svider och en näsa som rinner. Märks att man vart ifrån barnbakterierna lite för länge nu;) Nä nu får jag väl ta tag i skolan här! 



Min fina klocka jag fick av min Christian:)


En av alla fina buketter jag fick
Ha en underbar fredag!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar