onsdag 13 mars 2013

Sjukdom & snö

Usch vad ledsen jag blev när jag såg att det snöa som hejsan när jag vakna i morses:( 
Jag vill ju ha vår!!! Och börja greja i trädgården...På grund av att jag är sjuk, halsfluss närmare bestämt så har jag suttit ganska mycket framför datorn det senaste, och gud vad mycket fint det finns överallt! Jag blir så sugen på att måla om och greja och handla och allt! 
Det är så kul nu när vi bor här och man faktiskt kan få till det ganska fint och inte som när vi bodde i lägenheten när det aldrig blev riktigt bra. 
Har börjat fila på lite listor inför våren på allt som ska göras och införskaffas. Behöver nog bli halv miljonär också men drömma kan man ju alltid göra;) 




Nu är jag äntligen klar med veckans examinationsuppgift också, kan man slappna av lite i ett par dagar innan nästa drar igång. 


Snart helg med och vi hade bestämt oss för att inviga nya grillen, men ska det fortsätta såhär med snö och halsont vettifasiken alltså..:( Nä, nu ska jag nog spela lite tv-spel tror jag bestämt, bra för halsen har jag hört!;)





Ha en trevlig onsdag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar