fredag 15 mars 2013

Alltid är det något...

Fredag då, alltid lika skönt, lite extra idag när examinationsuppgiften är inlämnad och jag känner mig liiite mindra sjuk! Vart ute en sväng idag med, kände att jag snart skulle börja klättra på väggarna om jag inte kom ut och såg nåt annat:P Så det blev en sväng till Vara förut, och såklart ett besök på Kupan:D Fanns tyvärr inte så mycket men några fynd blev det allt!

En låda, en tunika, en bricka och två böcker!

Och på tal om nåt helt annat, två dagar i rad har jag fått paket på posten! Två helt oväntade och ett från H&M! Och oväntade gratis paket är aldrig fel:) 

WWF present:)


 Ikväll skulle det bli myskväll med kissen när min andra halva är iväg och spelar hockey med jobbet. Lyxat till det med lax och potatissallad kvällen till ära. Får se vad halsen tycker om detta...Men sen så ska man ju ha nåt att göra också, läcka under diskbänken, tjohooo!
Men nu får jag nog börja förbereda för aftonen här. 

Ha en underbar fredag!♥ 
Fredagslyx!




(och skriv gärna en rad när du är inne och tittar;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar