måndag 18 mars 2013

Stormvarning!

Jösses vad det blåser här! Och snöar och är sketkallt!!:( Ingen vår här inte...

Måndag idag. Vart en riktigt mysig helg. Eftersom jag FORTFARANDE inte är riktigt 100 så har vi bara vart hemma i stort sett och musslat i helgen. Plockade fram påskelådan och har börjat lite smått att pynta:) Det är ju så kul att plocka fram påsksakerna, allt är ljust och fint och sött och pastelligt! Underbart:D Vi var ute lite i lördags och planerade för trädgårn. Det lär ta sin lilla tid innan jag får ordning på detta alltså..
I söndags lyckades jag locka med Christian till Lidens i Tofta. Och jösses vad mycket fint det fanns och vad sugen man blev på att handla:P Jag kunde lätt haft med mig halva affärn hem! Men det blev litegrann bara;) Underbara somriga penseér och pärlhyacinter och lite annat smått & gott fick följa med hem:) 


Fin-fina små lyckospridare:) 35:- för 10 stycken!

 Idag skulle jag sitta med skolan hela dagen var det tänkt. Det började med en promenad på 45 minuter, sen satt jag en stund med skolan, och sen rätt var det var så satt jag och kollade på Mästarnas Mästare, dålig disciplin idag!;) 
Nu sitter jag och väntar på att Christian ska komma hem så vi kan åka och handla lite mat! Lax står på menyn idag:) 



Mina små påsk-arrangemang!



Ha en fortsatt bra dag i blåsten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar