tisdag 26 februari 2013

Sol♥

Vilket underbart väder!! Nu har jag till och med fått fram två trädgårdsstolar så invänta snö det närmaste;) Men det är ju så skönt! 14 grader i solväggen:)
Och med sånt här fint väder så vaknar ju påskpyntar-nerven också!;) Så jag var faktiskt tvungen att plocka fram liiite saker bara...;)





 Påskriset kunde jag ju bara gå ut runt knuten och plocka i år, inte behöva åka runt halva Sverige som man alltid fått gjort tidigare! 
Igår var vi i Lidköping och handlade lite inför kalaset och då hittade jag dom här små sötisarna som jag inte kunde låta bli:)




 Årets första påskliljor följde också med hem och en liten söt vårkaktus. Den påminner mig om min Mormor, fick ibland en sån till min födelsedag utav henne:)

Nu har äggen blivit lagda!

Idag blir det mest städ och plock och så sista gången av bodymix ikväll. Fasiken vad jag kommer sakna det alltså:/ Typ enda passet som verkligen tränar hela kroppen. Men det är ju en ganska liten uppoffring när man vet varför hon ska sluta:D Inte lång tid kvar alls nu innan lilla bäbisen kommer:) Nä, nu tror jag bestämt att tvätten är klar. (tur man inte längtar efter att kunna hänga ut tvätt för övrigt...;)

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar