fredag 7 juni 2013

Lyckad fullträff!

Idag har varit en riktigt rolig dag! Jag och mitt hjärta har vart i Skara och Lidköping och handlat. En hel del "nytto-prylar" men en hel del roligt slank ner också ;) Vi var en sväng på kupan och där hittade jag två jättefina metall fat, två gamla flaskor med porslinskork och en stor fin träback för ynka 60 spänn! :) Sen blev det Jula, Ö&B och de vanliga affärerna. Gick även in en sväng på blomsteraffären och köpte jättefina blommor, inomhus blommor för ovanlighetens skull. Och för första gången så åkte vi till Slöjd-detaljer, och ibland ska man ha tur så där var det 20 % på allt idag! :) 



Sen fick jag ett paket idag också! När jag började jobba på friskolan så såg jag typ första dagen en jättefin radio i köket. Har försökt och luska ut vart den kom ifrån men ingen har varit riktigt säker. Så jag har sökt en massa på Internet och hittade då Roberts Radio. Men då blev jag lite lätt besviken när dom var såååå dyra! Men jag fortsatte kolla lite till och hittade radion! På Clas Ohlson! Och för ett MYCKET rimligare pris :) Så nu har jag också en snygg-radio! Och så blev det en liten portabel blommig sak till altanen också, vilken faktiskt börjar ta lite form nu :) 

Har sjuk träningsvärk idag, igår var vi i Göteborg och skrapade gammel färg på Christians brorsas hus och sen var jag på zumba för första gången på typ en månad. Känns idag... ;) Det blev en sväng på IKEA då med, inhandlade en hylla till altanen och lite ljus bland annat. 
Mina finisar!
Nä, nu ska jag kolla på film. Har hemmakväll med kissen idag när den bättre hälften är och leker med sina kompisar. 


Blev ganska nöjd faktiskt :)


Fortsatt trevlig fredag-kväll! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar