fredag 15 februari 2013

Slappfredag :)

Då vart det redan fredag igen! Veckorna springer verkligen förbi och man hinner ju inte med hälften en ska göra! :O

Men nu är det dammsugit och torkat här i alla fall så man kan ta sig lite fredagsmys ikväll med gott samvete!

Tänkte visa lite bilder från pysslet som pågått i veckan här hos oss!


Köket har fått sig lite nytt pynt:)

Det här är två små damer jag tycker mycket om!
  
Sen så var det ju Alla Hjärtans Dag igår! Och min älskling överraskade mig med det här jättefina halsbandet!:)

Min fina fina älskling kan han:)


Annars så har jag fixat med mina fynd jag visade härom dan, för tillfället står de i matsalen men det kan tänkas att det ändras;) Det är väl helt fel att göra så men jag tycker det passade så fint med mässingsljusstakarna på silverbrickan. Och så fick lilla rosenljuset hänga på också!




Man hittar så himla mycket fint och roligt när man är ute och letar på Kupan och loppisar och sånt! Brukar få höra av min käre sambo att jag drar hem massa skit, då brukar jag kontra med att tänk om jag hade sprungit i svindyra inredningsaffärer och köpt allt istället. Då hade vi haft typ två saker hemma och vart ruinerade;)

 
En rolig liten ask jag hittade på kupan
!



Den här fina asken hittade jag inknökad bland pussel på barnavdelningen. 20 spänn och hur fin som helst! Aktiebolaget Lidköpings Konfektyr Industri står det i locket. Lite kul att den var härifrån också:) 













  I lördags åkte vi en sväng till Göteborg för kalas och ett besök på IKEA. Det blev mest bara lite småplock för vi hade ca 20 minuter på oss innan vi skulle vara på kalaset;) Men skärbrädeolja blev äntligen inköpt och en innerkudde till sovrummet. Och dessa tre små söta kaktusar som fick flytta in i växthuset:)


Nä, nu ska jag nog börja fundera lite på lunch och mitt nya projekt. Inlägg kommer sen!;)





Tills dess, trevlig fredag och en vårig outfit som dockan verkar få behålla ett bra tag till innan jag kan ha den!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar