måndag 18 februari 2013

Regn, regn och lite regn?

Jaha, då var det måndag igen. Ny vecka och nya tag! Den började bra, vart ute och longerat och ridit "min" mysiga unghäst som står hos grannen. Vilken häst! Jag vill ha den! ;)Någon kan ju kanske ge mig den i födelsedagspresent! ;D Sen att det regnar gör ju inte saken sämre, bort med snön!:D

Helgen då, vad hände där..Jo vi har pysslat en del både inne och ute. Fått gjort massa sånt där som legat och drällt och aldrig riktigt blivit färdigt. Bland annat skruvat upp en hylla som numer sitter rakt och sågat upp massa gammal ved och, inte att förglömma, det bästa på alltihop: eldat upp alla jäkla gamla kartonger som har tatt upp halva lagårn! 


Äntligen!!

 Det var en sån befrielse att se hela den stora pyramiden med skit bli till en liiiiten liten hög med aska:D Nu är det ju inte så att vi har gjort allt detta själva, nä då, min pappa Ingolf var här och hjälpte oss som tur var:)

Sen igår så kom syrran hit och vi tog en promenad och tjötade skit. Var ute typ 2 timmar och det var så skönt och få lite frisk luft!

Nu ska (nu försöker kissen sno mitt saftglas:P) jag försöka komma på vad vi ska äta ikväll när sambon kommer hem.




Fortsatt trevlig måndag till er alla!:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar