torsdag 10 maj 2012

Pyssel-sugen!

Jag överlevde vår-ruset! Var riktigt kul faktiskt, mycket folk, regnet slutade och himmelskt god picknick efter! Så det får bli fler gånger. Men nästa år ska jag INTE starta bland barnvagnar, hundar och gåstavar säger jag bara;)

Idag är det riktigt mysväder, passar bra när man är ledig:) Är sjukt pysselsugen idag! Har redan gjort ett pyssel som jag har tänkt göra lääänge. Så nu ligger dom och torkar, visar bilder sen. Men vill göra nåt mer! Har ett par "projekt" på gång men det är stora möbler som ska fixas och byggas. Har ett linneskåp, en sekretär, ett bokskåp, ett vitrinskåp och ett glas-skåp som jag längtar efter att få iordning. Men det får vänta lite tills vi flyttar till nåt större där man får plats med bröten:) 

Idag är det ju torsdag, kanske bästa dagen på veckan! Först bodymix, tyvärr ingen zumba idag för det var fullbokat:/ men det är tv-kväll med Revenge sen i alla fall:) Och min fina Christian har gjort pastasallad till mig:)


Tänkte visa mina fynd på Tradera med:


En vit fin solfjäder med dunfjädrar och en liten söt mobilväska med fack för körkort osv. Perfekt när man inte kan ha med stora väskan:)


Hepp, nu får jag fortsätta här! Ha de:)

1 kommentar:

  1. Hej hej.

    Tack för din rara hälsning inne hos mig, det värmer. Jag är ute på resande fot men ska kolla upp färger och så när jag kommer hem och skriva till dig då.

    Stor kram

    SvaraRadera