fredag 22 februari 2013

Så sa det svish!

var det fredag igen då! Vad är det med tiden egentligen? Jag hinner i vart fall knappt med längre, det går snabbare och snabbare, rätt som det är sitter man väl på ålderdomshemmet med hela livet bakom sig och har panik...

Men men, fredag idag i alla fall! Underbart:) Planerna för dagen är väl som följande: Städa, tvätta, hämta ved, gymma, sola, handla och sen fredaaaagsmyssss!:D Ska bli skönt och röja lite här och fixa med mina nya fynd jag gjorde i onsdags:) Äntligen har jag fått tag i min fina te-låda! 



 
Och det blev så bra, ordning och översikt!:) Sen ska det bli riktigt skönt att sola! Behöver verkligen lite värme och ljus när den äkta varan verkar fortsätta utebli...

Slänger upp lite bilder också, blir lite roligare så ju!;)





Veckans Kupan-fynd!

 Ha en riktigt trevlig fredag 

allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar